Τα Νέα μας

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

IMG 5540 Large

 

IMG 5620 LargeIMG 5408 LargeIMG 5504 LargeIMG 5461 LargeIMG 5533 LargeIMG 5490 LargeΤην Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2023, πραγματοποιήθηκε στο κολυμβητήριο ΠΗΓΑΣΟΣ Aqua Center στη Βέροια, η καθιερωμένη γιορτή των Χριστουγέννων.

Στην γιορτή συμμετείχαν μικροί και μεγάλη φίλοι του Πήγασου και απόλαυσαν υπέροχα εδέσματα. Η γιορτή ξεκίνησε με face painting. Τάρανδοι με κόκκινες μυτούλες, αστεράκια στα μάγουλα και πολλές ακόμη δημιουργίες στόλιζαν τα πρόσωπα των παιδιών. Στην συνέχεια τα παιδιά, είχαν την ευκαιρία να γράψουν το γράμμα τους στο Άγιο Βασίλη και να τον πείσουν για το πόσο καλά παιδιά ήταν όλη την χρονιά. Αφού παρέδωσαν το γράμμα τους, δεν έμεινα με άδεια χέρια. Διάλεξαν μπαλόνια στο χρώμα που επιθυμούσαν, τα οποία μεταμορφωνόντουσαν σε σπαθιά, σκυλάκια και άλλα ζωάκια.

Και ενώ όλοι ήταν απασχολημένοι, …ακούστηκε το κουδουνάκι του Άγιου Βασίλη. Χωρίς δεύτερη σκέψη όλα τα παιδιά έτρεξαν στην πισίνα. Το νερό της πισίνας ήταν ταραγμένο και ξαφνικά μέσα από το νερό ¨βγήκε ο Άγιος Βασίλης¨ φωνάζοντας χο,χο,χο και χαιρετώντας τα παιδιά που τον κοιτούσαν αποσβολωμένα. Πριν καλά-καλά συνειδητοποιήσουν τί είχε συμβεί, ο Άγιος Βασίλης βγήκε από την πισίνα, πήρε τον σάκο με τα δώρα και ήρθε κοντά στα παιδιά. Αφού τα γέμισε με καραμέλες και άλλες λιχουδιές, έκατσε στην αναπαυτική του πολυθρόνα, δίπλα στο δέντρο, πήρε αγκαλιά ένα-ένα όλα τα παιδιά και τους μοίρασε τα δώρα. Βγήκε φωτογραφίες μαζί τους και σε κάθε παιδάκι έδωσε και μια συμβουλή για τη νέα χρονιά.

 

 

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

 

Χριστουγεννα 2023 lowΣας προσκαλούμε στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή του κολυμβητηρίου μας, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2023, στις 17:00.

Στο πρόγραμμα της γιορτής περιλαμβάνονται:

  • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια 
  • Επίσκεψη του Άη Βασίλη
  • Γλυκά και δώρα για όλους τους μικρούς μας φίλους και άλλες εκπλήξεις.

Η συμμετοχή στην γιορτή είναι δωρεάν.

Σας περιμένουμε με χαρά για να περάσουμε όλοι μαζί ένα όμορφο χριστουγεννιάτικο απόγευμα!

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

FB IMG 1693574447752

 

  1. Ασφάλεια στο νερό: Τα μαθήματα κολύμβησης μπορούν να διδάξουν στο παιδί σας βασικές δεξιότητες ασφάλειας στο νερό, όπως το πώς να επιπλέει, πώς να βγαίνει από το νερό εάν πέσει μέσα και πώς να καλεί για βοήθεια.
  2. Αυτοπεποίθηση: Τα μαθήματα κολύμβησης μπορούν να βοηθήσουν το παιδί σας να αποκτήσει εμπιστοσύνη στις ικανότητές του. Θα μάθει ότι μπορεί να κάνει πράγματα που δεν πίστευε ότι μπορούσε, όπως να κάνει βουτιές στο νερό και να κολυμπήσει στην Θάλασσα.
  3. Σωματική ανάπτυξη: Η κολύμβηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ασκηθούν τα νήπια. Βοηθά στην ανάπτυξη των μυών, του συντονισμού και της καρδιαγγειακής τους υγείας.
  4. Κοινωνικοποίηση: Τα μαθήματα κολύμβησης μπορούν να βοηθήσουν τα παιδία να μάθουν να αλληλεπιδρούν με άλλα παιδιά σε ένα ασφαλές περιβάλλον.
  5. Διασκέδαση: Το κολύμπι είναι πολύ διασκεδαστικό! Τα παιδιά που μαθαίνουν να κολυμπούν συχνά απολαμβάνουν να περνούν χρόνο στο νερό, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε μια πιο υγιή ζωή..
  6. Μείωση του κινδύνου πνιγμού: Σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, ο πνιγμός είναι μία από τις κύριες αιτίες θανάτου για παιδιά ηλικίας 1-4 ετών. Τα μαθήματα κολύμβησης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του κινδύνου πνιγμού διδάσκοντας στα παιδιά πώς να μένουν ασφαλή στο νερό.
  7. Βελτιωμένη ψυχική υγεία: Η κολύμβηση μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τα παιδιά να χαλαρώσουν και να καταπολεμήσουν το άγχος. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στη βελτίωση της διάθεσης και της αυτοεκτίμησής τους.
  8. Αυξημένη αυτογνωσία: Η κολύμβηση μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να αποκτήσουν μεγαλύτερη επίγνωση του σώματός τους και του τρόπου με τον οποίο κινούνται. Αυτό μπορεί να είναι ευεργετικό για παιδιά με αυτισμό ή άλλες αναπτυξιακές δυσκολίες.
  9. Βελτιωμένος ύπνος: Η κολύμβηση μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να κοιμούνται καλύτερα τη νύχτα. Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να τους βοηθήσει να κουραστούν και η χαλάρωση του να βρίσκονται στο νερό μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο.
  10. Βελτίωση της μάθησης: Μελέτες έχουν δείξει ότι τα παιδιά που κολυμπούν τακτικά τείνουν να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο από τα παιδιά που δεν κολυμπούν. Αυτό πιθανότατα οφείλεται στα βελτιωμένα οφέλη για τη σωματική και ψυχική υγεία που προσφέρει η κολύμβηση.
  11. Βελτίωση αυτοεκτίμησης: Η εκμάθηση κολύμβησης είναι μια προκλητική αλλά ενδιαφέρουσα εμπειρία για τα παιδιά. Μπορεί να τους τονώσει την αυτοεκτίμησή τους.
  12. Οικογενειακό δέσιμο: Τα μαθήματα κολύμβησης μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τις οικογένειες να δεθούν και να περάσουν χρόνο μαζί. Η διαδικασία της προετοιμασίας από κοινού στο σπίτι. Η συνεργασία παιδιού με γονέα στα αποδυτήρια. Η αλληλεπίδραση μέσα από το τζάμι, κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Είναι μια διασκεδαστική δραστηριότητα που όλοι μπορούν να απολαύσουν.

Εάν σκέφτεστε να εγγράψετε το παιδί σας σε μαθήματα κολύμβησης για νήπια, σας ενθαρρύνουμε να το κάνετε. Τα οφέλη είναι πολλά και μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στη σωματική, ψυχική και συναισθηματική υγεία του παιδιού σας.

Στο κολυμβητήριο ΠΗΓΑΣΟΣ Aqua Center, έχουμε και την γνώση και τις κατάλληλες συνθήκες για να απολαύσετε αυτήν την μοναδική εμπειρία με τον ιδανικότερο τρόπο.

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

FB IMG 1693219394516

 

Τι κάνει τόσο χρήσιμη την άσκηση στο νερό;

Η άσκηση στο νερό είναι ένας αποτελεσματικός, φιλικός προς τις αρθρώσεις τρόπος για την ενίσχυση του καρδιαγγειακού συστήματος και των μυών σας.

Της Julie Corliss , Executive Editor, Harvard Heart Letter

Το νερό μπορεί να είναι τόσο αναζωογονητικό όσο και χαλαρωτικό — και είναι επίσης ένα εξαιρετικό περιβάλλον για να κάνετε μια υγιή άσκηση για την καρδιά, είτε πρόκειται για κολύμβηση είτε για aquafitness.

«Η κολύμβηση είναι μια από τις καλύτερες μορφές καρδιαγγειακής άσκησης», λέει ο Δρ. Aubrey Grant, αθλητικός καρδιολόγος στο Εργαστήριο Καρδιολογίας στο Γενικό Νοσοκομείο της Μασαχουσέτης που συνδέεται με το Χάρβαρντ. Στην πραγματικότητα, η άσκηση με βάση το νερό προσφέρει πολλά μοναδικά πλεονεκτήματα σε σχέση με την αερόβια άσκηση που γίνεται στην ξηρά, σημειώνει.

Η κολύμβηση είναι μια άσκηση για ολόκληρο το σώμα που χρησιμοποιεί σχεδόν κάθε μυ του σώματός σας για να σας ωθήσει προς τα εμπρός. Και επειδή βρίσκεστε οριζόντια μέσα στο νερό, το αίμα δεν λιμνάζει στο κάτω μέρος του σώματός σας όπως όταν ασκείστε σε όρθια θέση, εξηγεί ο Δρ Γκραντ. Αυτό, σε συνδυασμό με την πίεση του νερού στο σώμα σας (που ονομάζεται υδροστατική πίεση), αυξάνει τη ροή του αίματος από τα άκρα σας προς το κέντρο του σώματός σας και την καρδιά σας. "Αυτό αυξάνει την ποσότητα αίματος που αντλεί η καρδιά σας ανά λεπτό, που ονομάζεται καρδιακή παροχή. Η καρδιά σας γίνεται πιο αποτελεσματική, πράγμα που σημαίνει ότι ο καρδιακός σας ρυθμός είναι λίγο χαμηλότερος κατά τη διάρκεια της κολύμβησης σε σύγκριση με άλλους τύπους άσκησης", λέει ο Δρ. Grant.

Η κίνηση του σώματός σας μέσω του νερού παρέχει πολύ μεγαλύτερη αντίσταση από ό,τι η κίνηση στον αέρα, πράγμα που σημαίνει ότι η κολύμβηση ενισχύει τους μύες και το καρδιαγγειακό σας σύστημα ταυτόχρονα.

Πλεονεκτήματα του Aquafitness

Το να κάνετε aquafitness στοχεύει επίσης την καρδιά και τους μύες μαζί.

Η απλούστερη εκδοχή είναι το περπάτημα στην πισίνα ή το τζόκινγκ, που γίνεται σε νερό που είναι τουλάχιστον μέχρι τη μέση (όσο πιο βαθιά είναι το νερό, τόσο μεγαλύτερη είναι η αντίσταση και η προσπάθεια). Η προστιθέμενη αντίσταση μεταφράζεται σε επιπλέον καύση θερμίδων σε σύγκριση με την άσκηση στην ξηρά. Για παράδειγμα, ένα άτομο 68 κιλών καίει περίπου 250 θερμίδες κάνοντας τζόκινγκ για 30 λεπτά στη ξηρά. Αλλά το τζόκινγκ στο νερό για 30 λεπτά καίει περίπου 350 θερμίδες. Μπορείτε επίσης να κάνετε και άλλες κινήσεις, όπως τζάμπινγκ (βλ. εικόνα). Για περισσότερα παραδείγματα, ανατρέξτε στην Ειδική Έκθεση Υγείας του Harvard Aqua Fitness.

Ένα μάθημα που καθοδηγείται από εκπαιδευτές, το οποίο συχνά γίνεται με μουσική, μπορεί να είναι μια ωραία εισαγωγή στην αεροβική στο νερό. Για να αυξήσετε την αντίσταση και να μεγιστοποιήσετε τη δύναμη, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εξοπλισμό όπως αλτήρες νερού κλπ. Ορισμένα μαθήματα περιλαμβάνουν διαλειμματική προπόνηση, η οποία εναλλάσσεται μεταξύ ασκήσεων χαμηλότερης και υψηλότερης έντασης. Εκτός από αυτές τις εντατικές προπονήσεις, υπάρχουν πιο ήπιες εναλλακτικές που μιμούνται άλλες δημοφιλείς μορφές άσκησης στη ξηρά, όπως η Zumba με βάση το νερό, η γιόγκα, το Ai chi και το Pilates.

Υδροθεραπεία

Το νερό μπορεί να είναι ένα ιδανικό περιβάλλον για άτομα με τραυματισμούς ή καταστάσεις υγείας που κάνουν άλλες μορφές άσκησης επώδυνες ή προκλητικές. 

«Βλέπω ασθενείς που μου λένε ότι θέλουν να ασκηθούν και να χάσουν βάρος, αλλά δεν μπορούν να περπατήσουν λόγω χρόνιου πόνου στη μέση ή στο γόνατο», λέει η Audrey Schmidt, φυσιοθεραπεύτρια στο Νοσοκομείο Αποκατάστασης Spaulding που συνδέεται με το Χάρβαρντ. Κάνοντας απαλές ασκήσεις ενώ βυθίζεστε στο νερό απομακρύνετε το άγχος από τις αρθρώσεις σας και η ζεστή θερμοκρασία του νερού (συνήθως γύρω 32 Βαθμούς κελσίου) έχει θεραπευτικό αποτέλεσμα. Οι παθήσεις που αντιμετωπίζει ο Schmidt πιο συχνά περιλαμβάνουν ινομυαλγία, προβλήματα ισορροπίας και μυοσκελετικό πόνο στο κάτω μέρος της πλάτης, στον αυχένα, στα γόνατα ή στον ώμο. Ιδανικά, η υδροθεραπεία χρησιμεύει ως γέφυρα για να μπορούν οι άνθρωποι να ασκούνται μόνοι τους, λέει η Schmidt, η οποία παροτρύνει τους ασθενείς της να βρουν μια κοντινή πισίνα, ώστε να μπορούν να διατηρήσουν και να αξιοποιήσουν την πρόοδό τους.

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

FB IMG 1693214505705

Η βρεφική κολύμβηση μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη για την ανάπτυξη του παιδιού σας. Ακολουθούν μερικοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να είναι μια εξαιρετική δραστηριότητα:

  1. Εξοικείωση με το νερό: Η βρεφική κολύμβηση βοηθά το παιδί σας να άνεση και να είναι εξοικειωμένο με το να βρίσκεται στο νερό από μικρή ηλικία. Αυτό μπορεί να θέσει τα θεμέλια για μελλοντικές δραστηριότητες με βάση το νερό και να προωθήσει την ασφάλειά του στο νερό.
  1. Σωματική ανάπτυξη: Η κολύμβηση εμπλέκει διάφορες μυϊκές ομάδες, προάγοντας τη δύναμη, τον συντονισμό και τις κινητικές δεξιότητες. Μπορεί να ενισχύσει την ισορροπία, την ευελιξία και τη συνολική σωματική ανάπτυξη του παιδιού σας.
  1. Αισθητηριακή διέγερση: Το υδάτινο περιβάλλον παρέχει μοναδικές αισθητηριακές εμπειρίες στα βρέφη. Διεγείρει τις αισθήσεις αφής, όρασης και ακοής τους, συμβάλλοντας στη γνωστική και αισθητηριακή τους ανάπτυξη.
  1. Δέσμευση και κοινωνικοποίηση: Τα μαθήματα βρεφικής κολύμβησης περιλαμβάνουν αλληλεπίδραση γονέα-βρέφους, δημιουργώντας μια ιδιαίτερη εμπειρία δεσίματος. Παρέχει επίσης την ευκαιρία στο παιδί σας να κοινωνικοποιηθεί με άλλα βρέφη και γονείς, ενισχύοντας κοινωνικές δεξιότητες και αυτοπεποίθηση.
  1. Δεξιότητες ασφάλειας στο νερό: Η εκμάθηση βασικών δεξιοτήτων ασφάλειας στο νερό από μικρή ηλικία μπορεί να είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια του παιδιού σας. Τα μαθήματα βρεφικής κολύμβησης ενσωματώνουν εκπαίδευση για την ασφάλεια στο νερό, διδάσκοντας στα βρέφη πώς να ανταποκρίνονται σε καταστάσεις που σχετίζονται με το νερό.

Το κολυμβητήριο ΠΗΓΑΣΟΣ Aqua Center, παρέχει τις ιδανικές συνθήκες για την πραγματοποίηση μαθημάτων βρεφικής κολύμβησης. Θερμαινόμενη πισίνα στους 32 βαθμούς κελσίου όλο το χρόνο, καθαρισμός με όζον και ενεργό οξυγόνο, εξειδικευμένοι εκπαιδευτές στα πιο σύγχρονα προγράμματα βρεφικής κολύμβησης στον κόσμο.

Στοιχεία επικοινωνίας

Σταδίου 125
59132 ΒΕΡΟΙΑ
Τηλ. Fax  2331125087

Email: pegasusaquacenter@gmail.com

 

Επισκέπτες

50141
ΣήμεραΣήμερα4
ΣυνολικάΣυνολικά50141

Search